collectieve schuldbemiddeling

vince197
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

collectieve schuldbemiddeling

#1 , 06 jul 2018 09:41

beste,
ik sta op schuldbemiddeling sinds september 2011 en sta serius in de plus maar als ik aan mijn advocaat vraag wanneer de schuldbemiddeling stopt zegt hij steeds na 10 jaar , klopt dat wel want ik lees dat het maar 7 jaar max mag duren .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 jul 2018 10:17

u vonnis is nog van voor de wet veranderd is en toen was het en kon het inderdaad 10 jaar zijn.

Als je 100%zeker weet dat NA de ERELONEN van je schuldbemiddelaar al een spaarpotje heeft, dan kan je zelf beslissen om het te stoppen, je kan naar de griffie gaan en daar om inlichten vragen om dit terug voor de rechtbank te brengen.
Ik zou er dan toch niet lang mee wachten of het is het volgend jaar, het is nu gerechtelijk verlof dus ten vroegste in september kan dit voor komen, je heeft recht op een prodeo advocaat als je in de CSR zit !

Zelfs in de nieuwe wet is het max 5 jaar, maar deze wet is niet van toepassing op u.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”