colectieve chulenregeling

lindajurgen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

colectieve chulenregeling

#1 , 12 jun 2018 13:26

goede middag

bij deze wil ik vragen of iemand mij kan vertellen hoe je uit collectieve schuldenregeling kunt stappen

mij vriend en zijn ex vrouw hebben samen collectieve aangevraagd
nu echter hebben wij gevraagd om dit te splitsen en ons te laten weten hoeveel schulden er nog zijn
nu echter 3 maand later nog steeds geen antwoord .
mijn vriend verdient 2000€ in de maand en krijgen maar 500€ in de maand met 2 volwassenen en 3 kindjes waarvan een baby van 3 maand
nu echter weten we ook dat zij al echter 5 maand geen uur betaald heeft ook al weten we dat er 1790€ opstond nadien nog 1200€ is bijgekomen vakantie geld en 1000 € belastingen en elke week 500€ nu echter willen wij er uit stappen maar kunnen nergens vinden hoe wij dit moetten doen
wie kan ons helpen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 jun 2018 14:49

je schuldbemiddelaar zal dit moeten aanvragen aan de arbeidsrechtbank.
Maar alle intresten en alle kosten van voor het CSR komen er dan terug bij.

Als ook nog het loon van de schuldbemiddelaar, meestal is dit bedrag veel meer dan waar ze ooit mee begonnen zijn!

Eerst alles goed rekenen, want je schulden moeten toch betaald worden als je eruit stapt + alle kosten !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”