csr einde

chevy
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

csr einde

#1 , 12 jun 2018 10:56

beste ik heb een vraag
wij zitten sinds 20 juni 2011 in csr,
dus binnen 8 dagen kot dit op 7 jaar
wat kunnen wij doen om dit te stoppen want wat ik terugvind is dat wij net voor de nieuwe wetgeving gestart zijn en de 7 jaar dan niet meer geldig is ?
nu beginnen de problemen terug bij ! net zelfs vandaag terug een deurwaarder aan de deur gehad omdat de provinciebelastingen niet betaald zijn !
en dat terwijl er meer dan 4000 euro op de rekening staat !
wat zijn onze mogelijkheden om eventueel verdere stappen te nemen of wat kunnen wij doen ?
alvast bedankt voor de info
met vriendelijke groet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 jun 2018 11:25

De CRS word enkel gestopt door de arbeidsrechtbank, en het is aan de schuldbemiddelaar omdat aan te vragen.

De vraag is zijn alle schulden betaald ???
moet er kwijtschelding gebeuren .

De 4000€ waar je van sprak, is daar al het loon van de schuldbemiddelaar af ? dit kan een zeer groot bedrag zijn
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

chevy
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 jun 2018 11:45

hey denlowie,
al heel erg bedankt voor uw antwoord .
ja de kosten van de bemiddelaar zijn reeds betaald van mei daar hebben we een brief van gehad van de rechtbank zelf .
de schulden zelf zijn bij mijn weten nog niet compleet betaald en zou er nog een +- 3a4000 euro openstaan .
wij hebben al eens voorgekomen vorig jaar en toen had die rechter gezegd tegen mijn bemiddelaar dat zij de zaak op tijd ging moeten laten herzien om ook op die 7 jaar te kunnen stoppen
tot nu toe hebben wij daar nog geen bericht van gekregen en krijgen we daar ook geen antwoord op van onze bemiddelaar .
telkens wij die vraag stellen begint ze over iets anders en ontloopt ze ons zo die vraag

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”