Ereloon advocaat schuldbemiddeling

Kimkim
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Ereloon advocaat schuldbemiddeling

#1 , 01 jun 2018 13:04

Een vraagje. mijn advocaat heeft me de eerste jaarrekening overgemaakt. 2600 euro kostenstaat (dus erloon) Deze is nog niet ingediend bij de rechtbank.
Er staat 3200 euro op de rekening. Nu weigert zij bvb stroom te betalen omdat zij zegt er is geen geld beschikbaar want die 3000 euro reserveert ze voor zichzelf. kan dit zomaar ? Ik krijg een budgetmeter omdat zij mn afrekening elek niet wilt betalen.. terwijl dat er goed vanaf kan. dat begrijp ik niet .. Me verder in de problemen zetten .. voor haar ereloon. kan zij dat zomaar "reserveren" ik heb nog lang genoeg te gaan .. :/
Ik kan het beter stop zetten ik werk me nu blauw voor haar geld dan terwijl er voor mij niets betaald w. nergens is geld voor .. bvb logopedie 6 jartige dokter waar ik ook nog eens tien euro per sessie van terugtrek van de CM weigert ze te betalen. geen geld voor (ik heb een inkomen netto 1780 euro.. )

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 jun 2018 14:14

Eerst en vooral als u werkt wil u je correcte loon, wel je schuldbemiddelaar wil ook zijn loon correct betaald zien van u, het is u die de CSR heeft aangevraagd dus u moet de rekening betalen.

Daar boven op moet je toch zeer voorzichtig zijn als je zegt ik ga dit stopzetten, dan ga je al de deurwaarderskosten en intresten etc.. ook nog eens moeten betalen, en dit is nu normaal kwijtgescholden, en haar eindrekening zou dan ook nog eens aankomen, dus eerst goed nadenken, en ja de schuldbemiddelaar kan onmogelijk iets betalen als er geen voor zien is, en zij gaat voor op alle andere schuld eisers.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”