Ondanks voorstel aan Bank

STRAAT ZONDER EINDE
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Ondanks voorstel aan Bank

#1 , 30 mei 2018 22:41

Bijna 20 jaar geleden deed ik een voorstel aan de bank door de klerk van Notaris om maandelijkse terug betaling van 300.000 Bfr per maand terug te betalen.
" Neen Mijnheer Verkopen was het antwoord "
300.000 Bfr X ( ik reken 10 maand in een jaar) 10 maand = 3.000.000 Bfr. X 20 jaar = 60.000.000 Bfr. dus ruim de schuld terug betaald, Ik bleef mijn eigendommen behouden en de bank had haar geld terug zelfs had ik nog een redelijk bedrag over. Schuld was 800.000 Bfr.
Bank verkocht alle eigendommen voor 731.000 EURO of 29.488.466 Bfr. dus veel te weinig zodat ik met schulden werd opgezadeld.
Nu mijn pensioen heb ik 1300€ waarvan de schuldbemiddelaar 400 € afhoud. blijft +-900 € - 550€ huur saldo Elektriciteit, Gas, Water dus juist genoeg om niet te verzuipen. ben verhuisd naar een krot om minder huur te betalen , ook al ben ik nu 70. Een mooie oude dag moet ik zeggen, water tot aan de lippen.
Kan dit blad vol schrijven maar wil een minimum Privacy, Het blijft maar duren, Mijn materiaal is gestolen uit mijn loods door de eigenaar en hier spreken we wel over een BOM geld. Misschien later meer als het gestart is bij de Onderzoeksrechter na klacht met burgerlijke partijstelling.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 30 mei 2018 23:01

Voor alle duidelijkheid, wat is uw juridische vraag juist?

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”