afbetaling

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: afbetaling

#16 , 31 mei 2018 13:39

De discussie over het nut van een credit card is nogal off topic, denk ik. Een credit card kan héél erg handig zijn in bepaalde situaties. Als je iets op Amazon wil bestellen, is een credit card de enige mogelijkheid om maar iets te zeggen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#17 , 31 mei 2018 13:42

of PayPal....kan gelinkt worden aan je debetkaart

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 31 mei 2018 13:52

of PayPal....kan gelinkt worden aan je debetkaart
PayPal kan je jammer genoeg niet gebruiken om op Amazon te kopen. Maar je kan er idd je CC aan koppelen (maar je kan ook gewoon geld overschrijven naar PayPal). Maar we wijken wat af, denk ik ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#19 , 31 mei 2018 14:06

Mijn zoon heeft een prepaid krediet kaart, dit zou ik misschien nog overwegen, ga eens zien op de website van de bank waar ik ben.
Prepaidkaarten worden meestal niet geaccepteerd als waarborg. Het is maar dat je het weet.
"sowieso" schrijf je zo.

bosprocureur
Berichten: 6853

#20 , 31 mei 2018 14:43

Een creditcard die je enkel in nood gebruikt, is hier de oplossing.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 01 jun 2018 09:45

Een creditcard die je enkel in nood gebruikt, is hier de oplossing.
Mmm, wel zorgen dat je geen "vreemd uitgavepatroon" start door de credit card in nood te gebruiken! Ik heb familie die ook een CC hadden die ze zo goed als nooit gebruikten, en die kaart op verlof in het buitenland voor de eerste keer gingen gebruiken. De huurwagen huren ging nog, en in het restaurant betalen de dag erna ook, maar toen ze ermee in het hotel wilden betalen, bleek de kaart geblokkeerd. De CC-maatschappij vond het uitgavepatroon (enkele jaren niet gebruikt, en dan plots regelmatig gebruik in het buitenland) verdacht en had de kaart geblokkeerd...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”