Recht op uittreksels ?

Ano024120
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Recht op uittreksels ?

#1 , 16 mei 2018 18:34

Mijn man zit in collectieve schuldbemiddeling . Wij zouden graag de uittreksels ontvangen , we willen weten hoe het zit met de rekeningen ... ik stort ook naar de advocaat en wil dat alles goed en gaat hoe het moet verlopen . Maar hebben wij daar wettelijk recht op ? De ex van mijn man ontvangt ze en ze Zitten bij dezelfde advocaat . Maar als wij vragen voor de uittreksels is zijn antwoord altijd ‘ alles gebeurt hier volgens het boekje ‘ . Hijverdient enorm veel de laatste tijd en er staat volgens de advocaat bijna niets op de rekening . Rekeningen worden amper betaalt . Heeft hij daar wettelijk recht op of niet ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fons54
Berichten: 445

#2 , 16 mei 2018 18:48

Is je man nog samen met zijn ex in csr? Geen gezonde situatie. Misschien terug naar de arbeidsrechtbank gaan en een eigen csr regelen. Als de schulden meevallen en je man veel verdient, kunnen jullie zelf regelingen treffen met de schuldeisers en buiten csr afbetalen. Afspraken wel op papier zetten.


Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”