Einde csr

Jerry74
Topic Starter
Berichten: 3

Einde csr

#1 , 04 mei 2018 07:48

Ik sta al 9j onder csr , de einddatum is 2/2/2018 . Nu heb ik al verschillende keren mijn csr benaderd om te vragen of het nu afgelopen is maar krijg steeds te horen dat ze het te druk hebben met hun gewone zaken . Dus mijn zaak schiet er steeds over . 6 weken terug gingen ze de schuldeisers op de hoogte stellen dat mijn termijn er op zit en mijn csr afgelopen is . Dan werd mijn dossier normaal naar de arbeidsrechtbank gestuurd voor definitieve afsluiting . Nu , gisteren bel ik naar hun om te vragen hoever alles staat en kreeg ik te horen dat ze nog helemaal niets gedaan hebben , geen brieven gestuurd , niks rechtbank . Ze gingen er wel is aan beginnen als ze eens tijd hebben . Ik zit nu al 3 maanden over mijn einddatum en blijkbaar komen er nog enkele bij . Dit is dus verre van leuk . Wetende dat mijn kinderen aan mij toegewezen worden na afloop csr . Dus dit wordt weer uitgesteld .
Wat kan ik hier aan doen ? De csr heeft de voorbije 9j nooit echt bereidwillig geweest tot enige vlotte medewerking .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mei 2018 08:09

U zaak is toch ook een gewone zaak ze hebben 9 jaar aan u verdiend zelfs zeer goed dat zal je nog wel zien in de eind afrekening.

De vraag is wat kan je zelf doen?

Het is de schuld bemiddelaar die de zaak moet afsluiten !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 04 mei 2018 12:18

Aangetekend in gebreke stellen kan u altijd en daarna zelf naar de arbeidsrechtbank een verzoekschrift indienen waarin u stelt dat schuldbemiddelaar niet afsluit.
U kan altijd eens ten rade gaan bij een www.caw.be in uw omgeving.
Neem wel uw dossier mee.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”