schuldbemiddelaar

Angelo46
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

schuldbemiddelaar

#1 , 01 mei 2018 08:13

is idd zo,is de bemiddelaar dat alles regelt en ze regelt ook dat den achterstelling van toel de scheiding werd gesteeld tot de definitive vonnis werd gesproken maar voor haar advokaat wat ze krijgt per mand door schuldbemiddelaar,apart de 320 euro,zou te weinig zijn ,aangezien,volgen hen,dat ik heb een vrindin en dus ik word onderhoud door mijn vrindin;dat is waar dat ik heb een vrindin met wie ik niet woonen,want ik woont in mijn appartament en dat vind ik de toppunt dat ik moet zorgen voor mijn ex te onderhouden en ik zelf zou moet mij laat onderhouden door iemand anders,dat vond ik walgelijk,is waar dat met mijn vrindin ben keer paar keer vakantie geweest maar wat heeft dat mee te maak met mijn recht om beetje menselijk te kunnen leven zoals mijn ex dankzij mijn geld?
hartelijk bedank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 mei 2018 08:22

Wat is eigenlijk je juridische vraag ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Angelo46
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 mei 2018 06:39

mijn vraag is: is normaal,dat aangezien ik een vrindin heb,maar apart woonen,de advokaat van mijn ex blijft vraagen aan de rechter dat ik moet minder mandelijks geld door de schuldbemidellaar krijgen omdat ik een vrindin heb?En hoekan ik aan een prodeo advokaat terug komen?
Hartelijk bedank

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 mei 2018 07:53

En hoekan ik aan een prodeo advokaat terug komen?
Hartelijk bedank
wonnen jullie wettelijk samen en te samen de domicilie op het zelfde adres ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Angelo46
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 04 mei 2018 13:07

met mijn vrindin,bedoeld U? Als dat vraagt de antwoord is niet,ik woon alleen in mijn appartament,ze woont 60 km van mij af

Franciscus
Berichten: 38602

#6 , 07 mei 2018 12:44

Dan heeft de vriendin weinig te maken met betalen van uw CSR.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”