in collectieve gestapt....en nog meer schulden

Zinob
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

in collectieve gestapt....en nog meer schulden

#1 , 25 mar 2018 17:27

Ik ben in collectieve gestapt nadat ik mijn eigendom niet kon verkopen in frankrijk en de rechtbank het daar openbaar heeft verkocht voor slechts 57.000€. Na jaren aansleep was het bedrag enkel genoeg voor de interesten te betalen.
Nu heb ik nog een schuld van 148.242,69€ te delen met ex partner.
Hier woon ik in nu bij mijn vriendin in huurhuis. Het is mijn eerste maand in collectieve en ik heb nu nog meer schulden omdat ik nu toevallig ook mijn auto verzekering moet betalen 410€ en medische kosten 350€ (kine,steunzolen en orthopedist)
Ik betaal hier ook een lening af bij bpost krefima 160,68€ , alimentatie geld voor mijn zoon 168,94€ en de gemeenschappelijke kosten 550€ (huur,eletriek,mazout,internet,enz.)

Dit met leefloon van 600€ en 550€ per maand.

De reeds betaalde visite bij dokter met leefloon en ingediend bij ziekenfonds word de teruggave opnieuw door hem in beslag genomen en pas drie weken teruggestort.
Met de advocaat nu heb ik niet echt veel vertrouwen meer.
Wat is eigenlijk het minimum leefloon en waar kan ik eigenlijk de juiste informatie verkrijgen.

hopeloos uitzicht nu

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding