einde collectieve schulden

milleen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

einde collectieve schulden

#1 , 15 mar 2018 09:10

ik heb mijn vijf jaar collectieve schuldregeling helemaal doorstaan, die vong aan 4 maand voordat die uitgesproken was , nu het einde was september 2017, maar nog steeds is mijn eind dossier nog niet neergelegd voor einde uitspraak, telkens als ik uitleg vraag of een afspraak wil maken zegt men , is niet meer nodig tegen dan zal het wel knorde zijn, wel nu zijn we zes maand verder en nog steeds niets, ik word een beetje radeloos, ben steeds blijven werken, twee maal promotie gemaakt , maar beschik nog steeds niet over mijn loon, iemand raad ?????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sdes0411
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 mar 2018 17:33

Stopt niet automatisch na 5 jr é
In de goedkeuring van de rechtbank moet staan over hoeveel maanden het gaat.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 mar 2018 19:54

Een csr is niet noodzakelijk gebonden aan tijd, dit bepaald de arbeidsrechter.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

milleen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 mar 2018 16:11

nochtans had advocaat me beloofd 31 september 2018 laatste keer, nu zijn we zes maanden verder en nog steeds werd het eindverslag niet neergelegd, zolang men het niet neerlegt kan natuurlijk de rechter het ook niet goedkeuren he, en hier kan ik niets tegen doen dus

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”