ik heb een vriendin 30 euro geleend.

wenjanjol
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ik heb een vriendin 30 euro geleend.

#1 , 08 mar 2018 16:53

ik heb maanden geleden 30 euro aan een vriendin geleend via de bank en met mededeling lenen. en heb bewijs op mesenger. en elke keer heeft ze een excuus dan is haar zoon ziek en voor die reden moest ze ook geld hebben en pampers eten... dan heeft ze het zogezegt al twee maal gestort maar krijg ik niet.... kan ik hier klacht voor indienen want ben het beu en moet ook mijn ding betalen. en blijkbaar vraagt ze dit nog bij mensen. als je een kund niet kunt onderhouden moet je er ook niet aan beginnen ben ik van mening.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 08 mar 2018 17:18

Je gaat een aangetekende ingebrekestelling moeten versturen, daarna dagvaarden. Persoonlijk zou ik het zo laten en wie weet komt de 30 euro nog wel eens terug.

willyboy
Berichten: 897

#3 , 08 mar 2018 17:41

Vergeven onder gedachte van de internationale vrouwendag .

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 08 mar 2018 19:37

De handen komen uitsteken bij de lenteschoonmaak? En ik bedoel dat niet als grapje. Ik heb zo het vermoeden dat u die 30 euro niet gaat terugzien. Want gaan procederen voor dat bedrag kost meer tijd en moeite dan het waard is. En dat weet de dame in kwestie maar al te best. Vertel haar dat je haar het bedrag kwijtscheldt als ze je komt helpen. Wél de resultaatsverbintenis vooraf op papier zetten mét haar handtekening.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 08 mar 2018 19:47

Verpakken in natura :lol:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”