Loonbeslag

Boy1880
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Loonbeslag

#1 , 12 feb 2018 22:40

Ik heb loonbeslag maar dit komt omdat men vroeg om €1000,00 af te betalen ik had een berekening laten maken bij het OCMW en deze dacht dat het beter was om €500,00 af te betalen echter schuldeiser was niet akkoord nu bij nazicht is het toch beter €1000,00 af te betalen want met €1400,00 kom ik niet rond om alles te betalen en nog een kind te onderhouden indien ik de voorgestelde bedrag van €1000,00 betaal dan heb ik toch nog enkele € meer over ik denk €350,00 kan ik dit nog voorstellen aan de deurwaarder of kan dit niet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 feb 2018 07:27

Vergeet niet hoe langer de afbetaling loopt bij de deurwaarder en ook het loonbeslag hoe meer kosten erbij komen, iedere maand moet den deurwaarder innings-geld hebben.

Dit is minstens 25€ administratie kosten per maand, veel mensen weten dit niet of ze denken daar niet aan, dit is ook bij loonbeslag zo!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”