2 vragen

elfpriest
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

2 vragen

#1 , 12 jan 2018 18:03

Beste,

Ik heb meer dan een jaar geleden mijn vriendin die in csr zit een kleerkast en een bed gekocht. (Totaal 1058 €)

Ze zei dat haar advocaat het zou terugbetalen.

Nu heeft hij in augustus 2017 200 € gestort en beloofde me dat hij de rest ook zou betalen. Nu maanden later vroeg ik waar de rest bleef en zei hij dat ik een mail moest sturen dat ik akkoord ging met een maandelijkse afbetaling van 100 €.

Hij antwoordde dat hij direct een storting zou doen... Maar niets ontvangen.

Nu zijn we weer twee maanden verder en heb nog niets gezien. Hij zegt wel altijd dat hij er direct werk zou van maken (wat zonder gevolg is).

Wat moet ik doen?

Ook zit mijn vriendin 9 jaar in csr en vorig jaar vroeg ze om een einde te maken aan die csr. Het zou zeker eind 2017 in orde komen.

Jammer genoeg niets van gehoord.

Ze heeft nog nooit een jaarlijks afschrift ontvangen en ze heeft hem dit dus ook gevraagd per mail en hij antwoordde hierop:

"Geachte Mevrouw,

Ik tracht zo snel mogelijk een verzoekschrift tot volledige kwijtschelding in te dienen.

Ik zal een overzicht van de rubriekrekening doorsturen.

Ik heb een aantal keer getracht om een voorstel te versturen maar de inkomsten zijn te laag."

Wat bedoelt hij met "Ik heb een aantal keer getracht om een voorstel te versturen maar de inkomsten zijn te laag"?

Haar inkomen is een 1100 € per maand.

Bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
elfpriest
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jan 2018 11:09

Aangezien geen reactie heb ik het volgende gedaan:

Eerst en vooral de relatie verbroken want ik werd zot van haar leugens en problemen.

Die 850 € mag haar advocaat in zijn gat steken. Ik moet maar zo denken: voor dat bedrag ben ik van haar en hem verlost.

Voila :D

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”