contract lening

lottekeuh1891
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

contract lening

#1 , 05 jan 2018 19:51

Kan iemand mij eventjes helpen ik ben van plan een contract aan te gaan voor een lening maar wil nog even toetsen of alles klopt. Hopelijk kan iemand me snel even helpen. zou mij heel veel plezier doen

Artikel I : Voorwerp
De geldschieter heeft de lener tot nu toe uitgeleend, die de levering aanvaardt en certificeert, de
som van 4500 euro, die hem per bankoverschrijving wordt gegeven nadat de bank heeft
bevestigd dat de overschrijving zal worden uitgevoerd naar de bank van de eigenaar .

Artikel II : Vergoeding
De kredietnemer verbindt zich ertoe het geleende bedrag maandelijks terug te betalen volgens
de volgende kalendervoorwaarden:
- Tegen 30 maandelijkse termijnen van elk een bedrag van 156 €; de eerste maandelijkse
betaling moet precies 30 dagen na ontvangst van alle fondsen plaatsvinden en dit per
bankoverschrijving.

Artikel III : Verzekering
De kredietnemer en de geldschieter verbinden zich ertoe krediet te verstrekken voor veiligheid
en vertrouwen. Deze verzekering zou worden ingesteld door de COFACEkredietverzekeringsgroep.

Artikel IV : Vervallen van de termijn
Het geleende bedrag kan onmiddellijk en automatisch verschuldigd worden door de
kredietgever
Voor het einde van de lening in de volgende situaties:
- In geval van niet-betaling van een maandelijkse terugbetaling door de kredietnemer en
30 dagen na de ingebrekestelling door de kredietgever en per brief
Aanbevolen met een verzoek om ontvangstbevestiging of op bevel van
Betaal, zonder verdere formaliteiten
- De lener zal zich verbinden tot een aanbetaling van 3% op de lening na de
Volledige ontvangst van de lening

Artikel V : Strafbepalingen
In het geval van een rechtszaak van een kredietnemer door de kredietgever voor een rechtbank
voor de
Terugbetaling van het geleende bedrag, de lener zal onmiddellijk en automatisch aansprakelijk
zijn ten opzichte van de geldschieter de som van 1000 euro, eenmalige som eerst vergoeding van
veroorzaakte schade,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
puttemanp
Berichten: 613

#2 , 05 jan 2018 20:23

Overeenkomst opgesteld in gebrekkig Nederlands. Is ook een heel dure lening...

Je gaat me niet vertellen dat dit een lening is die verstrekt is door een bona-fide kredietinstelling.

P.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”