geld gekregen

ingeborgske
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

geld gekregen

#1 , 13 dec 2017 16:15

hallo

vraagje:
mijn man heeft ongeveer 12 jaar geleden samen met zijn ex vriendin zo'n 2000 euro gekregen van zijn toenmalige schoonouders om hen wat op weg te helpen. waarborg huis, rekeningen, ze hadden net een baby gekregen dus veel kosten daarrond, enz... er was wel nooit sprake geweest om dit terug te moeten betalen. 1 jaar later gaat mijn man in schuldbemiddeling ( nog altijd hebben ze een relatie) en zo'n 6 maand later gaat de relatie stuk. de schuldbemiddeling duurt 7 jaar. nu na 12 jaar krijgt mijn man berichten van de toenmalige schoonouders met de vraag wanneer hij die 2000euro zal terugbetalen? nu dat hij toch uit schuldbemiddeling is hebben ze daar recht op zeggen ze! er is nooit iets ondertekend geweest voor zover hij zich kan herinneren. kunnen zij dit zomaar terug eisen na al die tijd?
groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 dec 2017 16:18

1/ verjaart meer dan 10 jaar

2/de schulden van VOOR de CSR is weg door de rechtbank

Je man mag gerust slapen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”