Schuldbemiddeling/CSR

Janssens.Kirsten
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Schuldbemiddeling/CSR

#1 , 13 nov 2017 19:35

Beste, ik heb best wel een paar vraagjes.. ik zot dis samen met men (ex) partner in schuldbemiddeling , wij zijn hier vrijwillig ingestapt en er werd ons ook gezegd dat men der uit kon stappen wnn we zelf wouden. Onze schulden staan apart en hebbe 1 gezamenlijke schuld. Nu wil ik er al maanden uit en heb dus ook een aangetekende brief verstuurd naar de arbeidsrechtbank, hoe gaat dit nu eigenlijk te werk??? Ik heb ook sinds een paar weken mijn loon bijgehouden, mijn (ex) partner is alcoholieker en zijn leefloon gaat dus volledig op aan drank, ik zou met het mijne de rekeningen moeten betalen en dan nog eens voor 3per (hebben een zoon) wat zijn de sancties daarop???? Mvg Janssens Kirsten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 15 nov 2017 17:39

Er is in een CSR een belangrijke rol voor de bemiddelaar. Die kan de gang van zaken beïnvloeden. Is dat een advocaat of het OCMW? Neem daar contact mee.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon


Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”