Vermoedelijk afgeperst

Leine
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Re: Vermoedelijk afgeperst

#16 , 16 nov 2017 23:36

Dit vindt ook wel heel bizar. Ik weet dat de dame. Tussen de 50 en 350 € plus 7 € verzedingskosten naar haar vriend stort om zijn wifi te kunnen betalen. Maar hij kan wel 3 motoren per jaar kopen. Had haar al gezegd dat ze hiermee moest oppassen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 17 nov 2017 08:04

Had haar in schijven van 50 à 100 € betaalt tot ze zij dat het genoeg was. Dan zat ik aan 500 €. Ze beloofde me om dit terug te betalen.
Heb je enig bewijs van die belofte? SMS, e-mail, facebook bericht? Als je ergens een begin van bewijs hebt dat de dame deze bedragen ging terugbetalen, en je kan bewijzen wat je effectief betaald hebt aan die dame (hopelijk heb je dit niet cash gedaan, maar via een overschrijving?), ben je niet kansloos voor de rechtbank...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Leine
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#18 , 17 nov 2017 09:57

Had bewijzen. Maar juist omdat ik die dame op dat moment vertrouwde had ik dat smsje verwijderd. Ik wat dat men de verwijderde smsen kan opvragen bij de providor. Maar ik vermoed dat dit alleen via het gerecht kan. Ik deze dame niet cash betaald. Heb dit inderdaad via een overschrijving gedaan. Maar heb besloten om hier geen zaak van te maken. Moet er 100 % zeker van zijn dat ik ga winnen. En deze zekerheid heb ik hier niet. Maar vroeg of laat gaat ze een cruciale fout maken. Want leugens komen altijd uit.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”