einde CSR

Pablo84
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

einde CSR

#1 , 08 okt 2017 10:13

Beste leden ,

ik ben na 7 j uit de Collectieve .
Het vonnis is ontvangen en dan .... beschamend eigenlijk als volgt .

Ik mail de advocate voor het bedrag van de rubriek-en spaarrekening , 2 dagen later mail terug dat " de gelden " zijn overgeschreven naar mij .
het laatste jaarverslag was er nog een te betalen bedrag van 2324 € , derdenrekening stond 2472,19 € op en op de spaarrekening 4700 € rond .

Ik ontvang dus deze week amper 59,99 € en stuur ze een mail dat ze het spaargeld ook mag storten waarop ze antwoordt met de tekst " Er is geen spaargeld , daar zijn Uw schuldeisers mee betaald ! Veel succes met het verloop van je leven " ...

Ik had ze graag eens wakker geschud ... in Godsnaam ...waar zijn al die centen heen ???

kan me iemand daarop antwoorden ? echt huilen kan ik !

( heb altijd gewerkt , me netjes aan de afspraken gehouden ! )

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 08 okt 2017 10:45

Dit staat toch in u vonnis, bij crs is er maar één rekening.
De bemiddelaar kan geen geld voor zich houden, zonder toestemming van de rechtbank.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Pablo84
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 okt 2017 12:00

in het vonnis staat geen enkel bedrag , de advocate sprak telkens van een Rubriekrekening en de spaarrekening .

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”