Lening in Frankrijk

percival
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Lening in Frankrijk

#1 , 14 sep 2017 19:34

Beste,

Kan iemand e helpen met wat raad? 4 jaar geleden had ik een rekening op men naam in Frankrijk omdat ik er werkte en er woonde.
Ik had er ook een kleine lening. Door problemen in men huwelijk, doordat men Ex een gokverslaving had, kreeg ik financiele problemen en na de scheiding heb ik alle schulden van haar en van ons tesamen moeten betalen en betaal dit nog steeds af. De lening in Frankrijk was in de vergetelheid gekomen. Maar nu moet ik naar de rechtbank en eisen ze de terug betaling en tamelijk veel extra geld erbij. Zelf kan ik er niet heen gaan omdat ik nog geen wagen bezit of geld voor de reis heb doordat ik met een paar 100 euro per maand moet toekomen, al de rest gaat naar schulden afbetaling.
Men vraag is wat kan er gebeuren? Kunnen ze van Frankrijk dit geld in Belgie opeisen en me extra doen betalen of loonbeslag hier in Begie doen?

Graag kreeg ik hier een antwoord ,

beste groeten

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding