Deurwaarder negeert vraag voir afbetalingsplan

Marie1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Deurwaarder negeert vraag voir afbetalingsplan

#1 , 30 aug 2017 13:40

Door omstandigheden zijn er schulden. Een deel daarvan heben we kuneen onderbrengen in onze hypothecaire lening. Normaal zou alles er in gezeten hebben maar om bepaalde bedragen terug te krijgen moet ik eerst een bezwaarschrift indien bij schuldeiser. De deurwaarder was daarvan op de hoogte.

Ik heb vorige week een voorstel tot afbetaling gedaan en onmiddellijk 600€ overgeschreven en gevraagd of ze ermee akkoord waren.

Ik kreeg antwoord dat de betalingen via de notaris binnen waren en ook de gevraagde afrekeningen van de openstaande dossiers werden doorgemaild Geen enkel bericht op mijn voorstel.

Groot was mijn verbazing toen ik deze morgen een mail kreeg met de melding dat die 600€ niet voldoende was en ik nog eens 600€ moet overschrijven of dat ze anders komen opladen. Is er iets wat ik nog kan doen ? Ik heb hen al geantwoord dat ik uit de lucht val met hun reactie en ik die bijkomende 600€ niet kan betalen.

We zijn ook niet thuis want ik ben in het buitenland om naar de wil van mijn ouders een deel van hun assen uit te strooien op plaatsen die hen dierbaar waren.

De enige persoon die thuis is mijn dochter.

Wat kan ik nu nog doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 01 sep 2017 14:16

Proberen die 600 EUR te betalen. Een afbetalingsplan is jammer genoeg voor u een gunst, geen recht.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”