Wettelijk nog minder dan 1300€ wegens samenwonend

Wekke
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

Re: Wettelijk nog minder dan 1300€ wegens samenwonend

#16 , 08 jul 2017 20:47

Ik heb de deurwaarder een week geleden gemaild maar wacht nog steeds op antwoord. Ik zal ze terug moeten wakker maken. :)

Ik lees ook dat schulden na 7 jaar verlopen/kwijtgescholden worden maar het is me nog onduidelijk. Dit is misschien enkel voor CSR ? Ik vermoed dat wel in akkoord moet zijn met de schuldeiser(s)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#17 , 09 jul 2017 07:56

Dat is voor CSR (ik ga kort door de bocht). Onder het regime waarin u zit verjaart er niets en wordt niets kwijtgescholden, maak u daar geen zorgen over.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Wekke
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

#18 , 11 jul 2017 14:32

Het heen en weer papierwerk van de advocaten en het gerecht heeft 11 maanden geduurd en dan kom je er pas achter dat er al reeds meer dan een jaar loonbeslag was.
Dit heeft enkel voordeel voor de advocaten geweest.

Ik heb m'n les geleerd en weet nu dat ik zal zeggen. " de bank heeft geld genoeg om te lenen "

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#19 , 11 jul 2017 15:40

U diende eerst een uitvoerbare titel te bekomen, normaal dat u daarvoor beroep doet op een advocaat en dat deze niet gratis werkt, dat doet u ook niet, hoop ik. Pas daarna, toen een GDW ingeschakeld werd, kon deze zien dat reeds beslag was gelegd door andere schuldeisers. Dus u zal nog moeten wachten. Dat is steeds het risico indien men achter een schuldeiser aangaat. Als het een troost is, het had nog erger kunnen zijn.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”