Ziekenhuisfactuur en CSR

steven_vg
Topic Starter
Berichten: 53

Ziekenhuisfactuur en CSR

#1 , 03 jun 2017 18:58

Ik heb een vraagje..

Ik ben vorig jaar 2 maanden opgenomen in het ziekenhuis.. maar omdat ik in collectieve schuldenregeling zit kan ik factuur niet betalen. Is het zo dat tegen dat ik uit (binnen 5jaar ) de schuldenregeling ben dat die facturen waarschijnlijk verjaart zijn ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 03 jun 2017 19:33

En waarom zou schuldbemiddelaar die facturen niet betalen?

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 03 jun 2017 19:39

Ziekenhuis kan die verjaring stuiten, heb je er met u bemiddelaar over gesproken.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 03 jun 2017 19:41

En waarom zou schuldbemiddelaar die facturen niet betalen?
Enkel schuldeisers die opgenomen zijn in csr worden betaald, als er geld over is kan bemiddelaar akkoord gaan voor betaling.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

steven_vg
Topic Starter
Berichten: 53

#5 , 03 jun 2017 19:45

Idd wat sloeberken zegt. Er is niet voldoende over om die facturen te betalen. Wat gebeurt er met de facturen. Heb bang dat ik met interesten tegen einde van csr een dikke boete aan mijn been heb. Het grootste deel is door mijn ziekenfonds betaald. Enkel het gedeelte dat voor mij bestemd is staat open.

steven_vg
Topic Starter
Berichten: 53

#6 , 03 jun 2017 19:46

Hoeveel maal kan ziekenhuis factuur stuiten ?

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#7 , 03 jun 2017 20:35

Hoeveel maal kan ziekenhuis factuur stuiten ?
Met ingebrekestelling en vonnis, neem contact op met sociale dienst van ziekenhuis.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Berichten: 38596

#8 , 03 jun 2017 21:21

Ziekenhuis is iets anders dan een luxe uitgave. Maar inderdaad vb o.a. door sociale dienst ziekenfonds contact laten opnemen met ziekenhuis.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”