Csr - gelden gestoolen

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

Csr - gelden gestoolen

#1 , 02 jun 2017 08:35

Ik zoek nog menssen die waren in csr in Heist op den Berg bij schuldbemiddelaar die in 02/17 had gestopt ( naam en adress ken ik maar weet niet als mag hier gewen).
Onze schulden waren aal 2 jaag afbetaald,het dossier was moet aleen admin. afgeslooten - wa 2 ni gebuurt was.
Toen tel dat schudbemidelaar zal stopen dus eimand anders zal het overpakken, maand darnaa van de nieuwe email dat de staffhouder moet contakteeren, daar gehoort dat alle gelden voor de schuldeissers had de schuldbemiddelaar op hun eigen rekening overgeschrijven...
Wij waren blijbaar met 8 dossiers waar alles weg was, ik zoek die anderr gedupeerde...
Had krijgen horen dat jurisdisch gezien kan ik gewoon alles oplieuw kan betaalen wat vind ik scandaaaaalig!!!!!
Met alle respect waar heb ik de garantie dat die nieuwe doet dezelfde niet?
Ik heb ondertussen mijne inkoomen op mijne rekening en nu bestaa de kans terug van de leefloon leven?! En allen dubbel betaald?
Das gewoon niet normaal , de csr in kwestie heb of gene eigendom dus valt niets te rapen nij hun......
Wat nu????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 jun 2017 08:47

Die bemiddelaar heeft het recht om eerst zijn loon te nemen, als dan de centen op zijn, wel dan is dit zo een bemiddelaar werkt niet voor niks, en die worden nochtans zeer goed gecontroleerd.

De vraag is jullie CSR afgesloten nu, daar je terug u loon ontvangt?, als de crs afgesloten is dan zijn jullie schulden toch weg ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 02 jun 2017 10:56

De schuldbemiddelaar kan geen gelden achterhouden, hij moet elk jaar de rekening overmaken aan de rechtbank en aan u.
Schuldbemiddelaar kost elk jaar -+ €1200 afhankelijk van het aantal dossiers.
Kijk u dossier in op de griffie van de arbeidsrechtbank.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#4 , 02 jun 2017 11:07

Hebt nooit een jaarveslag gekrijgen dus was gene kontroole, de loon was toen ziekteuitkeering die had ik wel ontwangen. , tis nog niets afgeslooten

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 jun 2017 11:12

Als je enkel ziekte geld ontving en de schuldbemiddelaar zijn loon en kosten er vanaf, dan denk ik niet dat er veel over kan zijn, om de schuldeisers te betalen.

het is niet mooi om iemand te betichten voor dief als je niks van cijfers heeft.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#6 , 02 jun 2017 11:53

Wa had ik in mijne handen is vonnis van homologatie minnelijke aanzuitveringsplan csr dus denkt dat alle centen waren wel op de rekening en tis idd niet mooi gaa naa de stafhouder te horen dat mijne centen en nog van 8! andere dossiers van dezefde schuldbemiddelaar was overgrscvrijven naar hun eigen rekening, straf hee

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#7 , 02 jun 2017 12:01

U bent dit niet zeker want je heeft daar geen verslag van, welk geld ging ervan u naar de schuldbemiddelaar ??

Alleen het ziekengeld ??

En hoeveel kreeg u ervan ??

Art. 1675/19 Ger.W.

§ 2. De staat van ereloon , emolumenten en kosten van de schuldbemiddelaar komt ten laste van de schuldenaar en wordt bij voorrang betaald/
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#8 , 02 jun 2017 12:03

Alle inkooomen dus ben zeker van kan tellen mijne loonbrieven, ziekekas. , kindergeld - de rek. nummer waar dat gestort was is die mijne niet
Wa krijg ik - een leefloon, mooi!

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#9 , 02 jun 2017 12:06

Trouwens in de homologatie is deze alles opgenoomen, hoeveel waren de schulden, hoeveel staa op de rekening, hoeveel was afgehouden voor de premie, inkoomsten en leefgeld per maand - staa alles er in

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#10 , 02 jun 2017 12:06

Alle inkooomen dus ben zeker van kan tellen mijne loonbrieven, ziekekas. , kindergeld - de rek. nummer waar dat gestort was is die mijne niet
Wa krijg ik - een leefloon, mooi!
Wist je dat niet als je in de CRS ging ?

Je bent er nochtans vrijwillig ingegaan.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#11 , 02 jun 2017 12:09

U begrijp da ni...
De centen voor de schuldessers waren aal alemaal op de rekening van de schuldbemiddelaar, de homologatie word voor de rechtbank voorgelegt voor oficieele afsluiting

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#12 , 02 jun 2017 13:27

Ga eerst uitleg vragen op de griffie van de arbeidsrechtbank, dan kan je nog als er iets niet klopt klacht indienen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#13 , 02 jun 2017 14:39

:?:

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#14 , 02 jun 2017 14:39

:?:

Jytka
Topic Starter
Berichten: 13

#15 , 02 jun 2017 14:40

:?:

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”