1jaar na csr zwarte lijst

bouwvakker0001
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

1jaar na csr zwarte lijst

#1 , 08 apr 2017 13:00

beste ik ben nu 1jaar uit de csr alle schulden zijn geregulariseerd sinds 12 04 2016
ik heb geen schulden en enkel een hypothecair krediet .
ik zou graag een nieuwe wagen aankopen .nu blijkt dat ik nog op de lijst van de nbb sta ?
ik heb de documenten van de nbb aangevraagd maar ik kan er niet op uitmaken of ik nog een vermelding heb .
op het eerste document staat (er zijn geen gegevens geregistreerd op naam van deze persoon .)
op het 2de document staat in het eerste vak staat (collectieve schuldenregeling )minnelijke aanzuivering van 28 01 2010 tot 12 04 2016
op het 2de vak staat kredietovereenkomst met geregulariseerde achterstallige betalingen
beheerder xxxx type krediet xxxxxx bedrag xxxxx regularisatie datum 12 042016
in het 3de vak
kredietovereenkomst zonder achterstallige betalingen
beheerder xxxxx hypothecair krediet bedrag en einde overeenkomst 01 08 2024
sta ik nu nog vermeld?????
en maak ik een kans om een autolening te bekomen
we hebben alletwee vast werk geen schulden
en zijn vrijwillig in bugetbeheer

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 apr 2017 16:19

Je maakt een grote kans, maar een bank kijkt ook verder dan de zwarte lijst, het zijn de krediet verzekeringen die soms moeilijk doen, maar als je alle beide werk heeft zou dit geen probleem mogen zijn.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Chicco
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 apr 2017 16:02

Op het vonnis van CCR staat een einddatum vermeld. Ik vermoed dat je 1 jaar nadien nog niet als kredietwaardig aanschouwd wordt.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 apr 2017 17:08

Je bent wel van de zwarte lijst na 12 maanden, wil natuurlijk niet zeggen dat je 100% kredietwaardig bent, dit beslissen de bank en de kredietverzekeringen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”