Wat mag de deurwaarder meenemen

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

Wat mag de deurwaarder meenemen

#1 , 14 mar 2017 08:30

Ik ontving onderstaand bericht.
Veel dank bij voorbaat voor jullie reacties !
Wat mag een Deurwaarder opladen en wat niet ?
Het geen op zijn papier staat of mag hij meer meenemen.

Dit bevond zich op het papier :

01 ) Een dubbele vogelkooi ( waar 7 kanarie's in bevinden )
02 ) Een kleine vogelkooi
03 ) Een aquarium meubel ( hierin zit een 14 jarige oude geelwang waterschildpad, van mijn oudste kleinzoon die bij pleegouders verblijft al meer als 8 jaar. Bijna iedere week vraagt hij " Meter hoe gaat het met coco "
04 ) Klein bijzet tafeltje ( heb er geen wel een tafeltje van een kakstoel van de kleinste kleinzoon )
05 ) Gebloemde tafel ( keukentafel met een nap op )
06 ) Metalen droogrek
07 ) Strijkplank
08 ) Muziek installatie JVC
09 ) Een hoeksalon in zwart lederlook ( is maar een deel de rest staat buiten want deze is kapot )
10 ) Grijze 2 zit lederlook ( eerder beige kleur )
11 ) Salontafel met betegeld blad ( staat nog iets voor maar kan niet lezen )
12 ) Kleuren T.V. ACTUS
13 ) T.V. meubel ( staat het zelfde voor als bij salontafel niet leesbaar )
14 ) Een bureel, en bureau stoel
15 ) 10 tal siervoorwerpen ( het meeste zijn engeltjes - een stukje boomstam ( boompje van mijn overleden zoontje van in 1981 hij was toen 2 1/2 maand oud in 1981, toen hij stierf in een verkeersongeval door een dronkaard ) - kaarshouders - zijn fotokader - zijn speen - een beertje met datum wanneer hij herbegraven geweest is - kaarshouders - bloemenvaasjes

Dit is alles wat hij opschreef,

Mag hij mijn keukenkast na zien wat daar in steekt zoals in de schuif de vorken messen lepels kleine lepels messen kurkentrekker enz. ook borden groot - diep - plat en klein - tassen -glazen enz. ook de kookpotten pannen enz. laten we zeggen al wat men nodig heeft om te koken en te eten en te drinken voor 2 volwassenen en 3 kinderen 10 - 7 - 5
frigo en wasmachien, frietketel,
heb boven 3 kamers, 1 kamer met 2 pers. bed - kast en 2 nachtkastje, 1 kamer 2 x 1 pers. bed een kast, en speelgoed de 3de kamer 1 pers. bed

In afwachting van gunstige antwoordden groet ik jullie

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 14 mar 2017 09:01

Hier eens lezen.

viewtopic.php?f=86&t=49298

Ja hij mag in de keukenschuif en in alle andere schuiven zien.

Maar als u al in dat stadia bent wat hebt u met de vorige brieven - aanmaningen - aangetekende brieven en brief deurwaarder dan gedaan.
U hebt blijkbaar een PV van inbeslagname voor de feitelijke beslagname.
Is er een ander slot gestoken?
Sticker op de deur of was u thuis.

In elk geval direct contact opnemen met gerechtsdeurwaarder.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”