collectieve schuldbemiddeling bij een advocaat

Brie
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

collectieve schuldbemiddeling bij een advocaat

#1 , 30 dec 2016 17:47

Ik ben ook in collectieve al reeds van september 2013, hierbij krijg ik van mijn advocaat 500€ voor mijn vaste kosten te betalen, waaronder huur 475€, elektriciteit 175€ enz...., bij mijn weten kunnen we geen deurwaarders meer krijgen dan. Maar ik heb sinds september terug last van deurwaarders, iedere keer moet ik mijn kennissen aanspreken om me geld te lenen om de aanplakbiljetten tegen te gaan, als ik mijn advocaat erover aanspreek als ik dat al eens kan lukt amper. Kan hij me niet helpen, nu eindjaar gisteren weer zover weer gele deurwaardersbrieven gekregen, ik ben ten einde raad, die advocaat moest me helpen maar steekt me steeds dieper in de schulden, ik had gehoopt dat ik mijn belastingen mocht hebben van hem om eindelijk die deurwaarders weg te krijgen heeft hij het terug genomen. Mijn zoon die reeds overleden is sinds 2015 leed aan kanker, alles van het ziekenhuis heb ikzelf moeten betalen en ben ik nog mee bezig. Dit is toch wanpraktijken van die heer tegenover zijn cliente???? of ben ik zo mis moeten wij echt alles betalen met 500€?? Graag wat raad en bijstand aub???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 01 jan 2017 11:31

Terwijl je in collectieve schuldenregeling zit ben je beschermd voor deurwaarders, deze mogen niets opschrijven of u doen betalen.
U moet niets betalen, enkel wat in de toelating vermeld staat
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”