collectieve schuldbemiddeling

Tom73
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

collectieve schuldbemiddeling

#1 , 07 sep 2016 20:56

Ik ben reeds 6 jaar in schuldbemiddeling. Ik werk fulltime in de bouw Dit loopt eind dit jaar af ( normaal gezien) Tot eind vorig jaar verliep alles redelijk goed , maar sinds begin dit jaar geeft mijn advocate al enkele keren mijn leefgeld niet gestort ( soms wel 2 weken na elkaar ).
Nu staan er zelfs al nieuwe onbetaalde facturen open van elektriciteit , water, proximus, alimentatie enz .
Ik vrees dat ik eind dit jaar nieuwe schulden zal hebben, dit kan toch niet ?
Mag mijn advocate nieuwe schulden maken ? en mijn leefgeld niet betalen ? wat gebeurt er met de nieuwe schulden eind dit jaar ?
Ze betaalt wel mijn schuldeisers af , maar betaalt mijn huidige rekeningen niet !

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 07 sep 2016 21:29

Stuur een AS dat u leefgeld op tijd op u rekening moet staan, waarom doet ze dit wekelijks.
Dat u zo ook niet u verplichtingen kan nakomen en reeds achterstand opgelopen hebt met u vaste betalingen.
Vraag ook waarom de rekeningen niet op tijd betaald worden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 sep 2016 22:39

Kopie van AS naar arbeidsrechtbank.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”