De gezinswagen is over gezet op haar naam en in de EOT staat vermeld dat zij verder in staat voor alle kosten verbonden aan het voertuig. Dus ook de afbetaling hiervan.
Het contract stond in het begin op mijn naam. Dat kunnen (lees willen) ze maar niet veranderen.
Na meermaals contact met de kredietfirma PSA finance, blijf ik echter gecontacteerd worden als mijn ex-vrouw te laat betaalt.
Zij hebben de EOT ontvangen en alle nodige info, maar ik krijg meer en meer het gevoel dat ze mij en mijn ex met een kluitje het riet in sturen om maar niks te moeten veranderen. Zo vragen ze telkens andere formulieren of vragen ze terug formulieren op die we reeds verzonden hebben.
Wie kan mij duidelijk informeren welke stappen en welke documenten nodig zijn om uit dat contract geschrapt te worden en dus ook niet meer gecontacteerd te worden?
Daarnaast wil ik ook mijn contactgegevens door hun firma laten schrappen. Ik ben ze inderdaad meer dan kotsmoe.

Bestaan hier wetten of reglementeringen over dat toestaat dat een consument vraagt om zijn contactgegevens door een firma te laten verwijderen?
BEdankt