Wat hangt deze persoon ( in bewindvoering) boven het hoofd fraude iedere weigering.

skabalie
Topic Starter

Wat hangt deze persoon ( in bewindvoering) boven het hoofd fraude iedere weigering.

#1 , 17 mei 2016 11:56

Beste,
Ik ben iemand tegengekomen, die het oneens is met zijn statuut als zijnde bewindvoering.
Hij creëert via het net virtuele personen met valse gegevens en gegenereerde eid nummers om abonnementen telefonisch af te sluiten.
Hij weigert al maanden zijn brievenbus open te doen, en weigert iedere aangetekende zendingen. Vroeger toen hij wel eens sporadisch zijn brievenbus opendeed, schreef hij op alle brieven "overleden" en deponeerde ze terug in de rode bpost brievenbus. Hij gaat ook niet meer gaan stemmen, en weigert nog zijn belastingsbrief in te vullen.
Hij weigert iedere medewerking wat met dit land te maken heeft.
Hij sprak daarover, en ikzelf vroeg me wat boven zijn hoofd uiteindelijk zal hangen?
Toen ik hem melde, dat hij wel vroeg of laat wel voor een rechtbank zal moeten verschijnen, melde hij, dat hij enkel zou gaan als de politie hem met handboeien zou komen halen.
Hij heeft niks van bezittingen.
Hij is van plan, als het hem te warm en/of ondraaglijk wordt, hij voor zijn nabestaanden een mooi geschenk ging nalaten, en gewoon onder een treing ging springen.
Benieuwd wat er met deze persoon zal gebeuren. ( levenslange?)Internering, collocatie,...?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding