#2 , 18 feb 2016 13:14
Tja, jammerlijke situatie, maar u bent toch echt verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat ofwel proximus uw nieuwe adres kent, ofwel zorgt dat u post die op uw oude adres toekomt, toch nog ontvangt. B-Post heeft hier een bepaalde dienst voor die twee keer niets kost en enkele maanden post op uw naam, gestuurd naar uw oude adres, naar uw nieuwe adres stuurt en leveranciers allerhande informeert van uw verhuis.
Toen wij verhuisden hebben we dankbaar gebruik gemaakt van deze dienst. Werkt perfect.
Ik zou maar gauw uw schuld betalen, en daarna even contact opnemen met de ombudsdienst van Proximus om te kijken of zij nog iets voor u kunnen / willen doen. Uiteindelijk bent u in fout. U spreekt over "ruim een jaar nalaten mijn nieuwe adres te zoeken". Dit is wel wat verkeerd gesteld. U hebt nagelaten uw nieuwe adres door te geven. Het is niet aan Proximus om achter uw nieuwe adres te gaan zoeken. Hoe zouden ze dit ook moeten doen, volgens u? Proximus stuurt facturen en rappels naar het door hen gekende adres, en deze worden genegeerd. Voor hen is het dus alsof u hardnekkig niet wilt betalen, met alle gevolgen vandien.
Laat dit dus een dure les zijn om uw administratie in het vervolg toch iets beter te beheren...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!