Beste ik heb geen hypotheek, dit was een lening voor een auto.
Mijn excuus voor de aandeelhouders, maar die moeten ook wel op de hoogte zijn dat je niet ergens een instantie inschakelt en vervolgens het heft in eigen hand gaat nemen zonder dat je daar de "gedupeerde" hiervan op de hoogte stelt.
Chantika bedoelt de "aandeelhouders" van dit forum (al schertsend dus, er is maar 1 eigenaar van dit forum) . De voorwaarden op dit forum:
"5. Materiaal waarop auteursrechten gelden en/of private correspondentie mogen niet geplaatst worden zonder akkoord van de eigenaar/betrokkene. Namen van personen of firma’s mogen niet worden vermeld. Daar permanente controle van alle berichten onmogelijk is, zijn enkel de plaatsers van het bericht aansprakelijk voor de eventuele schade hierdoor veroorzaakt."
Ik heb wel degelijk de instantie "laten we het zo maar benoemen" per email verwittigd en voorstellen gedaan zoals ik al had omschreven, echter zij reageren hier gewoon niet op. Telefonisch heb ik dit ook gedaan alleen kreeg toen te horen dat je het beste per email dit kunt doen. Dus dat heb ik toen ook gedaan.
Ze moeten daar ook niet op reageren, dat is je probleem. ALs je 2 maand arbeidsongeschikt was, zal je echter al maximum 1 maand loonverlies geleden hebben. Waarschijnlijk is dat daarom voor hen genoeg om je vragen te negeren omdat dit geen voldoende loonverlies is om een afbetalingsplan toe te staan. Waren er bijkomende problemen, dan had je dit best zoals gezegd persoonlijk laten weten aan het agentschap waar je de lening bij afsloot.
Als de tegenpartij niet reageert, pleit je dat totaal niet vrij om niks te doen. Je moet dan net uitdrukkelijk opnieuw contact opnemen OF wel afbetalen (minstens wat je kan afbetalen).
Wat is je maandelijks inkomen en wat is het bedrag van de maandelijkse aflossing van de lening?