Deze vraag dien je aan u schuld bemiddelaar te stellen.Goede dag.
Ik ben Kim.Ik ben nieuw hier en ik zit met een belangrijke vraag waar ik nergens een goed antwoord op krijg.
Ik zit nog voor een aantal jaren in collectieve. Maar om deze tijd te verkorten en omdat ik dit al jaren wil en ook een grote slagingskans vind.
Wil ik graag opstarten met een kleine onderneming. Ik wil graag als zelfstandige zonder personeel gaan werken en dan word ik ingehuurd bij diverse bedrijven en zo heb ik geen bedrijfswagen etc nodig. Dus, zeer weinig eigen financiele middelen.
Maar nu heb ik wel al gelezen dat er een mogelijkheid bestaat tot slagen. Maar ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet aanpakken.
Heeft hier iemand ervaring of wat goede tips voor mij? Alvast bedankt. Mvg
Franciscus,Hier ook eens lezen:
http://www.tussenstap.be/
Wat je op dyzo leest is enkel al voor zelfstandige en je bent geen zelfstandige, je kan niet in een CSR zitten en zelfstandig zijn, dan zou de rechtbank je toelating moeten geven.Sloeberken deze vraag heb ik haar al gesteld. Maar zei zegt dat het niet gaat. Terwijl ik op dyzo lees dat het wel gaat.
Hey SloeberkeWat je op dyzo leest is enkel al voor zelfstandige en je bent geen zelfstandige, je kan niet in een CSR zitten en zelfstandig zijn, dan zou de rechtbank je toelating moeten geven.Sloeberken deze vraag heb ik haar al gesteld. Maar zei zegt dat het niet gaat. Terwijl ik op dyzo lees dat het wel gaat.
dyzo is een website voor zelfstandigen in moeilijkheden, waarvan een faillissement voor de deur staat, en dus deze website is niet van toepassing voor u