Lening van Mark Davies

KellyThaisa
Topic Starter

Lening van Mark Davies

#1 , 27 jul 2015 13:03

Beste,

Ik ben op zoek naar een lening zonder bank . Ik zit met een paar dringende rekeningen en ipv deze af te betalen had ik deze graag in een keer betaald.
Uiteraard heb ik het geld zelf niet onmiddellijk voorhanden anders zou dit geen probleem zijn natuurlijk.
Het gaat over een max bedrag van 7000 euro.
Tijdens mijn zoektocht ben ik op een advertentie gebotst van Mark Davies.
Deze regelde alles via e-mail en zou mij de lening eventueel wel kunnen toestaan.
Ik vond het wat verdacht dus stuurde hem een e-mail met de vraag om mij persoonlijk te contacteren via tel of in persoon.
Vandaag kreeg ik dan uiteindelijk een telefoontje uit Nigeria van Mark Davies.
De volgende stap die ik moet doen is een kopie opstuen (mailen) van mijn identiteitskaart.

Graag had ik geweten wat jullie hiervan vinden...

Ikzelf vind het een beetje verdacht maar heb het geld echt wel dringend nodig .....

Help!

Alvast bedankt

[naam werd verwijderd / webmaster]

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jackrussell

#2 , 27 jul 2015 13:05

Waarom zou iemand uit Nigeria u 7.000 euro willen lenen als banken in België dat risico niet aan willen gaan? Hoe dringend u dat geld ook nodig heeft, dit is oplichterij. Dat lijkt me duidelijk.

Didymus

#3 , 27 jul 2015 13:37

Gewoon het land Nigeria zou alle alarmbellen moeten doen afgaan. Van wegblijven, daar komt niks goeds van!
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

duma

#4 , 27 jul 2015 13:49

http://www.balancingact-africa.com/news ... net-fra/en" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 jul 2015 14:51

Ikzelf vind het een beetje verdacht maar heb het geld echt wel dringend nodig .....
Een BEETJE verdacht????? Mensen, toch...

Kelly: een goede raad, probeer een overeenkomst te sluiten met de partijen aan wie je nog geld moet om eventueel in schijven af te betalen. Dit oplossen met een persoonlijke lening is het probleem nog vele malen vergroten! Voor je het weet zit je in een spiraal van schulden. Probeer enkele maanden de uitgaven tot een minimum te beperken en zo de schulden af te betalen. Het zal je minder kosten dan een persoonlijke lening.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Vandebos

#6 , 27 jul 2015 16:56

Kunnen de moraalridders zich wenden tot de commentaarssecties van populaire kranten of andere fora die vingerwijzertjes met liefde ontvangen?

Komkommertijd voor de kranten strekt zich niet uit tot dit forum.

Vandebos.

69_Shorty_69

#7 , 28 jul 2015 08:35

Nigeria heeft een hele industrie gedraaid op oplichterij, gaande van 100-tallen rijke nonkels en tantes die je blijkbaar zou hebben waarvan je niets afweet tot verre afstamming tot de vele Afrikaanse royals die onlangs zijn gestorven en waarvan je fortuinen zou erven (en blijkbaar ook het aanbieden van leningen). En 100% van de gevallen om het geld te mogen incasseren moet ge eerst een soort afkoopsom of vergoeding betalen, en als je die betaalt hebt komt het erop neer dat er een fout was in de administratie en dat ge daarvoor ook moet betalen en hebt ge die extra kost ook betaald... dan vinden ze wel iets anders uit, zolang ge betaalt troggelen ze meer af maar het geld dat u beloofd werd zult ge nooit ontvangen.

Ik zou deze eens lezen.
https://en.wikipedia.org/wiki/419_scam ... rn false;

Er was ook een hele reportage geweest van diezelfde mannen die het bedrog van belspelletjes aan het licht hebben gebracht.

Als IT'er zijnde kom ik zelfs tonnen van deze mails tegen en er zijn zelfs hele forum's omtrent deze 419'ers, zelf ook nog een tijd beziggehouden met dergelijke types aan het lijntje te houden zodat ze minder tijd hadden om anderen te scammen, moet zeggen de dingen die ik tegengekomen ben, tot zelfs de dingen die ze doen om te bewijzen dat ze wel "echt" zijn grenzen tot aan het onwaarschijnlijke en heeft me het nodige amusement bezorgd.

In ieder geval elke instelling/persoon die een lening aanbiedt moet geregistreerd zijn bij tal van instanties.

Probeer een afbetalingsplan te verkrijgen bij de schuldeiser(s) of ga in schuldbemiddeling, dat laatste is mss wel een merde maar beter dit dan nog meer geld kwijt zijn en uiteindelijk op straat te moeten leven...
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”