De vraag moet natuurlijk wel gesteld worden over wat deze factuur dan wel gaat ...Op die factuur staat toch gen leeftijd noch geboortedatum. Hoe kan die advocaat dan weten dat het om een minderjarige gaat.h
Ik denk niet dat het een lang uitstel zal zijn ...Waarom hebben die ouders die factuur dan niet betaald?
Als ze die betalen is het probleem toch opgelost?
Denk dat er weeral een uitvlucht wordt gezocht om als ouder niet te moeten betalen....
nee dat kan de rechter niet, vader is niet gedagvaard.Ik denk niet dat het een lang uitstel zal zijn ...Waarom hebben die ouders die factuur dan niet betaald?
Denk dat er weeral een uitvlucht wordt gezocht om als ouder niet te moeten betalen....
Misschien vraagt de rechter dat ook wel even snel aan de begeleidende papa ...
k.b.
Het is de rechter niet verboden hoor om tegen deze vader te spreken en hem de wijze raad te geven te betalen ...nee dat kan de rechter niet, vader is niet gedagvaard.Ik denk niet dat het een lang uitstel zal zijn ...Waarom hebben die ouders die factuur dan niet betaald?
Misschien vraagt de rechter dat ook wel even snel aan de begeleidende papa ...
k.b.
Begrijp die historie moeilijk, bij een dagvaarding moeten toch alle gegevens staan van de gedaagde zoals naam, adres, geboorte datum, beroep en een attest afgegeven door de gemeente van woonst.
Heb je weet van een onbetaalde factuur, ziekenhuis of ect.
Maar vroeg of laat zal je toch moeten betalen. Misschien kan je een minnelijke schikking treffen met de tegenpartij tot afbetaling, dit om grotere kosten te vermijden.
Spreken kan maar geen raad geven, anders gaat de vrederechter zijn boekje te buiten.Het is de rechter niet verboden hoor om tegen deze vader te spreken en hem de wijze raad te geven te betalen ...
Het heeft niets met de dagvaarding te maken ... doch de rechter zal wel eens rondzien met wie het kind gekomen is ...