Nationale bank of fiducre

vinc
Topic Starter
Berichten: 4

Nationale bank of fiducre

#1 , 25 aug 2014 17:37

Hallo, ik ben naar de nationale bank geweest achter een afschrift van de schuld, daar stond een bedrag open van 735euro. Een paar weken later staat er een deurwaarder aan de deur van fiducre met papieren en dit bedrag is juist geen 27 000euro!!
Weet niet waar ze dit halen maar ze laten mij toch maar betalen. Wat klopt er nu het bedrag van de nationale bank of van fiducre. Al gebeld en gemaild voor meer info maar krijg geen antwoord. Wat nu?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 aug 2014 19:38

735€ en 27000€ dit is inderdaad een verschil.

Die 735€ zal enkel van een bankkaart zijn, dit is niet noodzakelijk een schuld.

Maar u zelf moet toch weten bij wie u schulden heeft?

Bij de Nationale bank kenen ze enkel de consumenten kredieten, maar daar voor kan je wel nog veel andere schulden hebben en dit kan enkel u weten dit weten ze bij de NBB niet.

Ga zelf eens thuis met je identiteitskaart naar de NBB, daar zie je het zelf wel.

Op de deurwaarder zijn brief staat toch voor wie hij dit komt innen?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

vinc
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 25 aug 2014 19:48

bij ing dat fiducre overgenomen heeft volgens hen. bij ing zeggen ze dat ik niets meer open staan heb. maar fiducre blijft brieven sturen. zou niet weten van waar het komt want heb geen lening meer openstaan.

Reclame

denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 aug 2014 20:15

Als het bij de ing was zouden ze dit zien bij de NBB.

Je zal de fiducre aangetekend daar van moeten in kennis stellen dat je geen schulden heeft bij de ING, desnoods ga je naar de ING en leg je geval eens uit en moeten zij het dan maar met fiducre doen.

En als je het 100% zeker weet legt klacht neer bij de politie, wie weet zijn er geen criminelen aan het werk.

Want 27000€ is toch niet niks dat je dit zou vergeten.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#5 , 06 sep 2014 19:12

Fiducre is een incasobureau, wat staat er op die papieren van de deurwaarder.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Oude Belg
Berichten: 3192

#6 , 07 sep 2014 21:20

bij ing dat fiducre overgenomen heeft volgens hen. bij ing zeggen ze dat ik niets meer open staan heb. maar fiducre blijft brieven sturen. zou niet weten van waar het komt want heb geen lening meer openstaan.
Als Fiducre de schuld overgekocht heeft, heb je geen schuld meer bij ING, maar alleen bij Fiducre. Vraag hen om een bewijs.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”