hoe kan ik te weten komen wie de schuldbemiddelaar is

lieverd4
Topic Starter
Berichten: 31

hoe kan ik te weten komen wie de schuldbemiddelaar is

#1 , 23 apr 2014 22:24

hoe kan ik te weten komen wie de schuldbemiddelaar is van mijn ex partner.
ik heb vernomen dat ze in schuldbemiddeling zit. maar toen ze in bemiddeling gegaan is kreeg ze geen kindergeld. dus de schuldbemiddelaar is van het gedacht dat ze geen 140 euro krijgt voor de dochter. want dit spreek over het vonnis van 8 jaar geleden. nu is er sinds vorige week een nieuw vonnis. ze is niet van plan het vonnis door te geven aan haar schuldbemiddelaar.
dus ik moet het geld rechtstreeks storten op haar rekening.
hoe kan ik ervoor zorgen dat het geld wel degelijk naar de schuldbemiddelaar gaat in plaats van naar haar eigen zak?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38739

#2 , 23 apr 2014 23:35

Woonplaats ex-partner is gekend dan is de arbeidsrechtbank van dat arrondissement bevoegd ( of dat van X jaar geleden).. U kan dat navragen op de griffie aldaar.

Wordt ook gepubliceerd in staatsblad

lieverd4
Topic Starter
Berichten: 31

#3 , 28 apr 2014 23:16

ze zou nog maar onlangs in schuldbemiddeling zijn. hoe kan ik weten bij wie ze in schuldbemiddeling is? gr.

Reclame

denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#4 , 29 apr 2014 08:38

ze zou nog maar onlangs in schuldbemiddeling zijn. hoe kan ik weten bij wie ze in schuldbemiddeling is? gr.


Zoals Franciscus schreef je tot de griffie wenden van de arbeidsrechtbank.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”