Wat NA CSR van ex-partner?

Rridder
Topic Starter

Wat NA CSR van ex-partner?

#1 , 27 feb 2014 15:17

Hopelijk kan iemand me eens een duidelijk antwoord geven....

Korte schets van de situatie:

Ik heb samen met mijn ex-partner ( niet getrouwd of officieel samenwonend ) een persoonlijke lening lopen. We zijn uiteen en zij zit in schuldbemiddeling waarbij de schuld van de bank mee is opgenomen.
Ze hebben bij mij nog niet komen " kloppen " om te betalen. Wel wordt elk jaar het geld dat ik terugkrijg van de belastingen ingehouden. Verder niks.

De reden dat ik dit ook niet wil is omwille van het feit dat alles wat met die persoonlijke lening gekocht is, ook daar is gebleven.

Ik ben ondertussen terug getrouwd ( met scheiding van goederen ) en we hebben toen bij de notaris om raad gevraagd en die zei: ik zou daar niet naar kraaien...
ook onze advocaat zei dat.
Maar geen van beide kan mij een antwoord geven op de vraag wat er gebeurt als mijn ex - partner gedaan heeft met de schuldbemiddeling.
Komen ze dan bij mij kloppen voor het resterende bedrag?

Het gaat nu ongeveer al een goede 3 jaar zo dus ben ik best wel nieuwsgierig naar wat er mij allemaal nog te wachten staat.

Ik sta nu natuurlijk ook op de " zwarte lijst " en zou toch ook graag verder willen met mijn leven en een huis enzo kopen....

Hopelijk kan iemand mij hier toch wat helpen?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding