Loonbeslag voor oude lening?

ValerieDenayer
Topic Starter

Loonbeslag voor oude lening?

#1 , 05 okt 2013 11:11

Mijn man heeft een loonsbeslag gekregen voor een onbetaalde rekening, ok die moet betaald worden dus tot daar aan toe. Maar nu krijg ik van de deurwaarder een bericht dat het loonsbeslag blijft tot het openstaand saldo van een persoonlijke lening bij atradius ook volledig vereffend is. Dit gaat over een lening die meer dan 10 jaar geleden door zijn ex is afgesloten geweest en waar hij borg heeft voor gestaan. Hijzelf heeft nooit aan die lening mee afbetaald,want kort na het afsluiten ervan zijn ze uiteen gegaan. Nu is mijn vraag, kan atradius na 10 jaar toch nog ineens dat loonsbeslag laten doorvoeren? Wat kunnen we hiertegen doen?
Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 05 okt 2013 12:45

Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”