Deurwaarder/expeditie

Debar1
Topic Starter
Berichten: 4

Deurwaarder/expeditie

#1 , 05 dec 2012 15:43

In het jaar 1988 heb ik de expeditie voor uitvoering van een vonnis.
Deze expeditie overhandigt mijn advocaat aan de Deurwaarder en de Deurwaarder klopt gedurende 1 jaar af en toe aan bij de schuldenaar, waarbij ik enkele malen zeer kleine bedragen ontvang.
De schuldenaar doet alles om zich uit te geven als onvermogend.
In het jaar 2008 vraag ik aan de Deurwaarder de expeditie, daar de schuldenaar nu wel bezittingen heeft staan op zijn naam weliswaar in een ander land.
De Deurwaarder moet die expeditie zoeken, kom volgende week eens terug, een week later idem....dit gedurende een 2 tal maand om uiteindelijk te horen dat de expeditie door water in de kelder er niet meer is.
Nu wil mijn advocaat een nieuwe expeditie aanvragen en kan ik deze bekomen via de Rechtbank, mits een hoop kosten te betalen van om en bij de 400 euro exclusief de advocaatskosten.
Kan dat ? Is de Deurwaarder niet verplicht van deze bij te houden, ex aantal jaar..?
Kan ik die kosten niet verhalen op de Deurwaarder ?
Indien ja, hoe moet ik dit aanpakken.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding