Verwerkingskosten achterstallige facturen.

micvrom
Topic Starter
Berichten: 8

Verwerkingskosten achterstallige facturen.

#1 , 20 sep 2012 13:13

Beste mensen,

Ik ontving vandaag een brief van een gerechtsdeurwaarder met een ingesloten rekening van 250€. In detail (en ook na navraag bij provider X) bleek het om twee blijkbaar achterstallige betalingen van 15€ te gaan, (juli en augustus). De automatische herlaadbeurten (geen abonnement) werden opgeschort en ik gebruik dus vanaf heden terug een "gewone" herlaadkaart. Tot daar volg ik en vind ik hun heel redelijk in hun eis en handelswijze. Ik heb echter een bezwaar tegen de "verwerkingskosten" van 160€ en een interest van 60€. Kan iemand mij vertellen of dit wettelijk is?

Mvgr,
Michael.

[namen verwijderd: Vandebos]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 20 sep 2012 13:45

http://www.tik.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Vele experts telecommunicatie aanwezig en eveneens directe contact personen van uw provider. Deze kunnen vaak in aangekaarte dossier positief ingrijpen. ( breng uw dossier dan wel op een vriendelijke informerende wijze, niet als klaarstaand om een vliegtuig in de torens te boren...)

micvrom
Topic Starter
Berichten: 8

#3 , 21 sep 2012 08:10

Hartelijk dank Vandebos, voor uw snelle antwoord! Ik zal er meteen een kijkje nemen.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”