loonbeslag

routesurfer
Topic Starter
Berichten: 1

loonbeslag

#1 , 19 jul 2012 17:29

In maart 2009 werd er loonbeslag gelegd door mijn ex omdat ik 2 maand mijn alimentatie betaald heb. De achterstand is in 2009 volledig terug betaald en toch blijft het loonbeslag nog altijd verder lopen. Blijkbaar wil mij ex geen stappen nemen bij de gerechtsdeurwaarder om het loonbeslag op te heffen, ook al is alles 3 jaar geleden betaald. Hoe kan ik er van af geraken. Via de beslagrechter en zo ja hoe de procedure starten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Moraelin
Berichten: 319

#2 , 20 jul 2012 13:26

Idd via beslagrechter. Advocaat nemen die de procedure inleidt daar. In principe zal uw ex waarsch. alle kosten moeten betalen wegens (moedwillige/kwaadwillige) nalatigheid indien hetgeen u zegt correct is. Indien het niet moedwillig is volstaat eigenlijk gewoon een brief van uw ex/haar advocaat naar de GD dat er handlichting mag gegeven worden, ik veronderstel dat er wel discussie zal zijn omtrent de bedragen en hoe die te verdelen..

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”