Deurwaarder weg na 5min, volgt er een pv niet bevinding?

miekedws
Topic Starter
Berichten: 1

Deurwaarder weg na 5min, volgt er een pv niet bevinding?

#1 , 02 jul 2012 20:54

Door allerlei problemen zit ik met een paar schulden. Momenteel ben ik in de onmogelijkheid om iets af te betalen. Ik huur een gemeubelde studio.

Vandaag kwam een deurwaarder langs. Ik weet zijn naam niet meer (heeft deze gezegd door de parlofoon maar ben ik vergeten, ik weet wel nog de schuldeiser voor wie hij kwam). Ik heb hem een kopie van het huurcontract getoond en gezegd dat ik momenteel onmogelijk iets kan afbetalen (heb een minimumuitkering). Hij is na wat rondkijken weer vertrokken. Zal ik nu een pv van niet bevinding van hem ontvangen, want ik weet zelfs eigenlijk niet meer wie hij was doordat ik zijn naam ben vergeten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Berichten: 3580

#2 , 03 jul 2012 06:27

Nee, u krijgt niets. Zijn bezoekje kan u wel aan uw onkosten toevoegen. In feite heeft hij bij u nog zelfs geen beslag gelegd. Er is heel veel kans dat hij in de databank van de "berichten van beslag" heeft genoteerd dat het geen zin heeft om zelfs nog maar een beslag te leggen. Dit vermijd dat andere deurwaarders hun tijd met u gaan verliezen.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”