Spaarrekening en visa

santy001
Topic Starter
Berichten: 6

Spaarrekening en visa

#1 , 02 jul 2012 13:59

Ik heb een vraagje:
ik bezit een visa kaart classic (zwarte) bij dezelfde bank als waar ik zowel een gewone zichtrekening heb en een spaarrekening. Ik heb de visa gebruikt en storte maandelijks een 150 euro.

Nu vandaag heb ik gemerkt dat de bank zonder mij iets te laten weten al het geld die op mijn spaarrekening stond, 3000 euro, naar de visa heeft gesast. ik heb geprobeerd via online banking mijn spaarcenten terug van de visa naar de gewone rekening te storten maar dat ging niet.

Ben dus niet zo gelukkig met dit, en was ook steeds van de mening dat indien je een visa gebruikt je gespreid maandelijks kon terug betalen en nu ineens ben ik die centen ook kwijt..

Kan een bank zomaar je spaarcenten nemen en storten op de visa?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 02 jul 2012 16:05

Mogelijks sta je bij Visa op een negatief saldo?

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 02 jul 2012 16:27

Krediet bij VISAkaart..... minimum 13,99 %. Je bent in elk geval van deze woekerinterest af. Wat je vraag betreft : kijk de voorwaarden van je VISA-kaart eens na. Daar staat wat kan en wat niet, en die heb je voor akkoord getekend.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”