alimentatie en schuldbemideling

moederke27
Topic Starter
Berichten: 61
Locatie: vl-brabant

alimentatie en schuldbemideling

#1 , 13 jun 2012 10:55

beste,

heb een klein vraagje,

als je alimentatie krijgt voor de kinderen moet je ex-partner deze dan doorstorten naar je schuldbemidelaar of mag deze dat rechtstreeks aan u doen?

ook achterstallige alimentatie dezelfde vraag?

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lakylika
Berichten: 11

#2 , 11 jul 2012 09:49

alles gaat via schuldbemiddeling! en van achterstal moet je staalharde bewijzen hebben of deze kunnen wel eens afgewezen kunnen worden...

moederke27
Topic Starter
Berichten: 61
Locatie: vl-brabant

#3 , 19 jul 2012 19:24

heb reeds al 4500€ achterstallen gekregen via bemiddelaar ook alles gekregen wegens dit achterstallen zijn...
lakylika aan wie moet ik dat bewijzen???

Reclame

lakylika
Berichten: 11

#4 , 24 jul 2012 11:19

normaal gezien moet jij alle bewijzen van onkosten of extra kosten doorsturen naar bemiddelaar en die kijkt na of dit correct is of het betwist word, zo is het bij ons toch

moederke27
Topic Starter
Berichten: 61
Locatie: vl-brabant

#5 , 24 jul 2012 12:07

als dit van deurwaarder doorgestort word naar advocaat en van advocaat naar bemiddelaar is dit toch wel een bewijs dat dit achterstallen zijn denk ik eh... en ik moet me voor niets verantwoorden ik krijg mijn loon en moet zien da ik ermee toe kom wat me steeds lukt als het toch eens moeilijker is vraag ik 100€ extra en daar moet ik niets voor verantwoorden.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”