lening

loenatje
Topic Starter
Berichten: 1

lening

#1 , 04 apr 2012 07:40

Heb al enkele jaren zware lening met mij ex belde van de week na citibank omdat ik dacht dat ze bijna voorbij is betaalen maandelijks elk 330e .nu wisten ze mij te vertellen dat hij niet meer betaald van in 2010al meer dan 2 jaar niet meer.hij zit namelijk in schuldbemiddeling zeggen dat ze daaraan niets kunnen doen. Kan ik ierpts ondernemen of ga ik alles alleen ga moeten betalen?
Ben ik kapot van al na zijn advocaat gebeld kreeg antw dat hij geen geld over e voor schuldeisers?kan ik met tijd geld weereisen dat ik ga moeten betalen voor hem?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor
Berichten: 10360

#2 , 05 apr 2012 09:39

“Art.1251.Indeplaatsstelling geschiedt van rechtswege :...3° Ten voordele van hem die, met anderen of voor anderen tot betaling van een schuld gehouden zijnde, er belang bij had deze te voldoen...”(Burgerlijk Wetboek).

‘dat hij niet meer betaald van in 2010’.

Wat u daaraan meer dan de helft betaalt kan u dus van uw ex-echtgenoot terugvorderen.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”