nieuwe wet ivm collectieve schuldbemiddeling

krisje82
Berichten: 5

Re: nieuwe wet ivm collectieve schuldbemiddeling

#16 , 13 mar 2012 17:12

niet dat ik verantwoording dien af te leggen maar ik wil u gerust zeggen hoe dat idd kan

kort samengevat,een advocaat vergeet naar de rechtbank te gaan in ons voordeel,resultaat
i.p.v het geld die we diende te krijgen van schadevergoeding,krijgen we hierdoor 1 euro morale schadevergoeding,
andere advocaat die we dan onder de arm nemen verteld ons doodleuk dat wij eerst alles dienen te betalen en dan
al het geld via een burgelijke rechtbank dienen terug te vorderen aangezien het om een bedrag van 18.000 euro gingen
konden we niet anders dan in collectieve te stappen
dus is het niet doordat wij niet met geld konden omgaan maar wel degelijk door een derde party ,
nu is het ook zo dat ik niet veel zin heb om dit via een rechtbank terug te vorden want uit een kei kan je geen water knijpen,waarmee ik bedoel dat die persoon nul coma nul heeft
ons geld zullen we toch nooit terug zien

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Growie
Berichten: 1

#17 , 22 aug 2012 16:33

Bij deze zit ik binnen 4maand aan 7jaar,sinds 2005,heb ik onafgebroken gewerkt in de boauw.Mijn bemiddelaar geeft naar de rechtbank geweest,zoals steeds weet ik niet wanneer dit telkens voorkomt en vertelde zij de rechter wat ze wou.Nu geeft deze dame al 21000€ opgestreken terwijl ik er 240000€aan schulden heb en zij per jaar 3000€opstrijkt.Zij gesfijn CSR laten verlengdn tot het jaar 2016.Zij spreekt in rechtbank van juist maar nieuwjaargeld en verlofgeld en al de bouwpremies verzwijgt zij.De rechter geeft er geen oren naar en stelde een ander bemiddelaar aan.Naar volgens ik kan rekenen gad ik er allang moeten vanaf zijn.Hoe kan ik zien waar mijn gelden naar toe gegaan zijn.Nooit heb ik een deftig antwoordt gekregen of een deftig afscrift.Naar wij uitrekenen hebben we met ons gezin een som over,er is geen reserve beweren ze.Wie kan me helpen?

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”