Misverstand

indiaan
Topic Starter
Berichten: 4

Misverstand

#1 , 24 jan 2012 19:46

Ik zit nu al twee jaar in het collectief,en geef dus alles af ,maar maandelijks heb ik 200 EURO OM VAN TE LEVEN ?dat is zeer weinig als je weet dat ik hartpatient bent en medische problemen hebt,nu dacht ik dat de mantelzorg die ik kreeg van de ziekenkas voor mij bedoelt was maar dat blijkt nu niet zo te zijn .Zit ik nu in de problemen ?Zeer graag een reactie gewenst.
mvg Indiaan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 24 jan 2012 23:43

Een collectie schuldenregeling ... dus via de (arbeids)rechtbank met een vonnis?
Waar was u dan als er over beslist werd?

indiaan
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 25 jan 2012 15:02

Ik heb wel veel info gekregen maar vergat het ,nu heb ik de mantelzorg ontvangen van de ziekenkas was dat voor mij ??
mvg indiaan

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 25 jan 2012 15:19

U bedoeld dat ook die gelden worden ingenomen door de bemiddeling?
Heb je deze na het vonnis verkregen of daarvoor?
In elk geval U moe(s)t ELKE wijziging melden hebt u dat gedaan.
Ga desnoods eens langs de sociale dienst mutualiteit en vraag hen om de zaak eens te bekijken.

bartvdv
Berichten: 1911

#5 , 25 jan 2012 15:23

Mantelzorg is toch een vergoeding voor diegene die de verzorging doet en niet krijgt?

indiaan
Topic Starter
Berichten: 4

#6 , 25 jan 2012 18:40

Ja maar wat ik wil weten is dat in nu strafbaar ben door het mantelgeld niet aan de schuldbemiddelaar te geven??? aub verlos me

Franciscus
Berichten: 38596

#7 , 25 jan 2012 18:45

u ontvangt de mantelzorg?

indiaan
Topic Starter
Berichten: 4

#8 , 27 jan 2012 13:26

Ja ik ontvang da mantelzorg
mvg Idiaan

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”