Beste,
Zojuist met m'n bank (Ar...) gesproken,
en de informatie die ze half wisten (ze gingen het uitzoeken) leek me niet het beste,
iemand die exacte terminologie kent?
We zouden graag een extra persoon toevoegen aan de hypotheeklening,
staat nu op persoon 1, en zou op persoon 1 en persoon 2 moeten komen.
Er is al een akte bij notaris geweest van inbreng van de woning.
En via notaris bericht ontvangen van hypotheekkantoor dat daar het al op beide namen staat,
Nu nog de lening zelf ( om te voldoen aan: http://www.bespaarbelastingen.be/algeme ... uw-lening/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Maar daar vertelde ze me dus dat ik de lening zou moeten terugbetalen en nieuwe nemen,
om een nieuw attest te verkrijgen dat geldig is,
gewoon toevoegen zou niet voldoende zijn of zou zelf niet gaan? (persoon was nogal onduidelijk op dit gebied)
maar dat gingen ze dus uitzoeken.
iemand die me kan helpen met hoe ik exact kan vragen wat ik wens?
(met juiste bewoordingen)
Alvast bedankt!