Incassobureau en dreigend loonbeslag.

EvilFreD
Berichten: 677

Re: Incassobureau en dreigend loonbeslag.

#16 , 15 mar 2011 22:43

In het geval er een vermoeden is van frauduleuze praktijken, zal de RSZ de zaak wel aanvechten ;)
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
T&M
Topic Starter
Berichten: 9

#17 , 15 mar 2011 23:49

Mag ik vragen hoe we van een vraag overgaan tot een term als " Fraude "? Omdat ik mijn broer wil helpen
bij het oplossen van zijn zaak komen we uit bij zo'n gesprek. Ik dacht dat dit een Juridisch forum was, als ik
zo'n debielentaal wil ga ik wel naar een forum over het nieuw geloof .

Bij deze sluit maar deze topic, blijkbaar hebben niet "alle" juristen hier genoten van een deftige opleiding.

Toch bedankt voor diegenen die wel aanspraak maakten op een degelijke uitleg.

Vandebos
Berichten: 16087

#18 , 16 mar 2011 00:07

Van een zekere basisbeleefdheid nochtans wel.

Gelet op het eindeloze misbruik van het zelfstandigenstatuut in Vlaanderen door werkgevers die geen r*** interesse hebben in het welzijn van hun personeel (en zuiver ter info, mijn werkgever heeft als hoofddoel deze lui op te sporen, dus ik meen met enig gezag te mogen spreken...) is dit steeds een piste die niet mag uitgesloten worden.

Zoals verzocht wordt deze draad afgesloten.

De hoofddebiel.

Reclame

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#19 , 14 mar 2012 13:18

Onze website ontving vandaag (14/03) een brief vanwege Atradius Credit Insurance (ICP - Instalment Credit Protection) aangaande onder meer bovenstaande topic.

Ik citeer uit de ontvangen brief en neem aan dat dit geldt als "recht van antwoord" + als mogelijke hulp voor de betrokkenen:
Met het oog op het geven van duidelijke informatie en het formuleren van een helder antwoord op de opmerkingen die de internauten hebben naar voor gebracht, delen wij u mee dat wij hen ter beschikking staan per telefoon (gratis nummer 0800/90189) of per e-mail (icpbox@atradius.com).
Bart

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”